top of page

ליגת טרק תחרות אופני הרים


השבוע קיבלתי את ערכת המתחרה שלי. יש לי מספר לאופניים ולגב וצ'יפ שסמים על האופניים בתחרויות. אני מתחרה מספר 903 בקטגוריית הקטקטים ואני המתחרה הכי צעיר בליגה.

ביום שבת התחריתי במרוץ אופניים בפעם הראשונה. נסעתי עם המועדון שלי ועם המשפחה לאנדרטת הקיבוצים שליד קיבוץ מגידו. בלילה שלפני התחרות הכנתי את האופניים עם הקסדה והכפפות. סידרתי את המספר שלי ואת תעודת חבר מועדון איגוד האופניים. בסוף התקנתי את שבב התחרות עם האופניים.

התחרות הייתה קשה ולא כמו שדמיינתי. הסיבוב הראשון היה קל. בסיבוב השני כבר הרגשתי שאני מתפרק. בסיבוב השלישי כבר לא היה לי כוח אבל לא וויתרתי והמשכתי עד הסיום. כל הזמן שמעתי את ההורים שלי ואת החברים מבייקגייד מעודדים אותי.

בסוף המרוץ לא האמנתי שתהיה לי מדליה. אבל אחרי שבדקו את התוצאות פתאום קראו לי והודיעו שהגעתי למקום 5. קיבלתי מדליה אמתית מחומר כבד. למרוץ הבא אני צריך להתאמן יותר טוב על עליות וגם לשתות יותר ולאכול יותר פחמימות לפני התחרות.

תוצאות הקבוצה מהתחרות הראשונה

קדטים ב מאור שטיינברג - מקום 16 קדטים א עידו גבאי - מקום 11 ילדים ב גיא טהר - מקום 11 ילדים א אייל קליין - מקום 6 תומר כץ - מקום 8 עילי אלמוג בר - מקום 15 קטקטים ב עומר שקד - מקום 11 קטקטים א רועי מבורך - מקום 3 כפיר קוזלובסקי - מקום 5

נבחרת מועדון בייקגייד

30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page