top of page

הסרט לאו דה וינצ'י שודדי האוצר, מגיע לשבועות


סרט מצויר חדש ומדובב לעברית מגיע לחג שבועות. הסרט מציג את סיפורו של לאונרדו דה וינצ'י הצעיר. העלילה מראה לילדים את עולמו המרתק והמסתורי של הממציא והאומן המוכר מהעיר וינצ'י. הרפתקה של תגליות מרתקות והמצאות חכמות, שהקדימו את זמנן. לאונרדו חזה את היכולת לעוף ולצלול מתחת למים באמצעות מכשירים, המצאות שנראות מובנות וברורות.

באדיבות FILMHOUSE

מתוך ההודעה לעיתונות

החיים זורמים בשקט בוינצ'י: לאונרדו נאבק להצליח להוציא לפועל את המצאותיו המדהימות, לורנזו חברו מנסה לעזור לו ומונה ליזה מושא אהבתו של לאו צופה בהם בגיחוך. צועני מגיע לעיירה, והסיפורים שלו אודות אוצר נחבא גורמים ללאונרדו וחבריו לצאת למסע ולהתחיל בהרפתקה גדולה.

קומץ פיראטים מפחידים מוכנים לעשות הכול כדי למצוא את האוצר החבוי מתחת לפני הים ליד האי מונטה כריסטו. אבל לאו וחבריו משתמשים בהצלחה בהמצאות החדשניות, כשהחשובה מכולם היא חליפת הצלילה, ומצליחים למצוא את תיבת האוצר... אך כאן לא מסתיימות ההרפתקאות, כי הפיראטים לא יוותרו על האוצר בקלות.

הדמויות

לאו –ננער צעיר שיודע מה העתיד צופן בפניו וכמובן- גאון. כשההשראה נוחתת על לאו הוא חייב לפעול- לרשום, לצייר, לתכנן ולהמציא, באותו הרגע ממש, לכן הוא ועט הדיו שתמיד איתו נכנסים לפעולה בכל מקום וכך הוא מוכן לכל הזדמנות שתבוא.

לורנזו – חבר ילדות של לאונרדו. אמיץ וגם חסר אחריות במידה מספקת בכדי ללוות את לאו בהרפתקאותיו. לורנזו הוא אלוף בהתמצאות ביערות ובאזורים הכפריים - הוא מזהה את קולות בעלי החיים ומזהה כל עלה וצמח שהוא פוגש בדרכו. הוא השותף המושלם של לאו לכל ההרפתקאות.

מונה ליזה - עלמה יפהפיה עם שיער אדום קשור בצמה שנופלת על כתפה. נערת כפר עדינה למראית עין, אך גם קשוחה ולוחמנית, היא מצטרפת לבחורים במסע ההרפתקאות שלהם ולוקחת חלק מלא בכל פעולה והרפתקה.

צ'קו - הוא חבר של לאו, שתמיד שואל שאלות לגבי התקדמות המצאותיו. כאשר שדות משפחתה של ליזה נשרפים כליל וליאו רוצה להרוויח כסף כדי לעזור לה, צ'קו שולח אותו עם מכתב המלצה לפירנצה לצייר בסדנא של חבר

הפירטים - הקפטן הקשוח יחד עם עוזריו הנאמנים שתמיד מצליחים להסתבך, מנסים בכל דרך להגיע לאוצר הגדול שנמצא בקרקעית הים ועוקבים אחרי לאו כי רק בעזרת המצאותיו המופלאות הם יוכלו להגיע לאוצר.

לאו דה וינצ'י שודדי האוצר

80 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page