top of page

רחפן מאביק מיני ורובוט רובומאסטר, כדאי?


הייתי בהשקה של הרחפן הקטן והחדש ושל הרובוט של DJI. למפגש הזמינה אותי חברת בנדא מגנטיק שהיא היבואנית של DJI לישראל. לרחפן קוראים מאביק מיני DJI MAVIC MINI ולרובוט קוראים רובומאסטר ROBOMASTER S1. שניהם נחשבים לחדשניים וכל אחד מהמוצרים נחשב להכי טוב בתחום שלו.

הרובוט הוא משחק שמרכיבים לבד מהמון חלקים ואז מתכנתים כדי להפעיל ולשחק בקרבות. בקרב יורים כדורי ג'ל מתותח או קרן אינפרה אדומה על רובוט אחר ומי שנגמר לו הכוח, מפסיד. הכדורים מהירים מאוד והפגיעה כואבת, אבל יש מצב בטיחות לילדים שבו התותח לא עולה מעל 10 מעלות.

הרחפן מיועד לצלמים שמעלים סרטונים ליוטיוב ולא רוצים רחפן גדול שחייבים בשבילו רישיון מטיס. המאביק מיני שוקל 249 גרם וזה אומר שגם אני וילדים בני 10 יכולים להטיס אותו כמו צעצוע. הרחפן מצלם ב- 2.7K ב- 30 תמונות בשנייה. המצלמה שומרת על צילום ישר בגלל הגימבל שמזיז אותה ושומר שלא תסתובב. לרחפן יש ערכת עיצוב אישי עם מדבקות לצביעה שהופכות כל רחפן ליחיד במינו. גם את הרובוט וגם את הרחפן אפשר להפעיל בקלות. גם ילדים בגיל 10 יוכלו להטיס את הרחפן בלי לרסק אותו ואת הרובוט יוכלו לבנות ולהפעיל לבד או עם ההורים.

רובומסטר

 

עוד סרטון מעניין

מה חשבתי על אופני הרים לילדים של אורבאה ORBEA?

46 צפיות0 תגובות
bottom of page